مقایسه جک J4 و تندر ۹۰ توسط یک مصرفکننده
سلام دوستان من هر دو ماشین را داشتم. ال نود را سال ۹۶ صفر خریدم و تا الان ۵۵۰۰۰ کیلومتر باهاش راه رفتم تو این مدت فقط یکبار برای گارانتی اولیه نمایندگی رفتم و این ماشین تا حالا هیچ خرجی جز بنزین و روغن برای من نداشته و این بدلیل کیفیت قطعات و مونتاژ مناسب پارس خودرو و طراحی اقتصادی این خودرو است.
الان دو ماهی میشه که JAC J4 صفر خریدم امیدوارم تجربه من به درد آن دسته از دوستانی که ال نود داشتن و در مورد جک تردید دارن بخوره.
با توجه به نرمی فرمان برقی و فضای جادارتر و هماهنگی موتور و گیربکس و ترمز بهتر رانندگی با جک دلپذیرتر از ال نود است. اضافه کنم که جک جی ۴ دارای گیربکس CVT هست. در جک صدای موتور و بیرون خیلی کمتر از ال نود به گوش میرسد. تو این ماشین دسترسی به دکمههای شیشه بالابرها و ادوات بسیار راحتتر از ال نود هست. من به خاطر کوبش، لاستیکهای ایرانی ماشین را با نمونه خارجی عوض کردم و بهبود حرکت تو دست اندازها کاملا واضح است.
مصرف سوخت جک تو شهر تهران صدی سیزده (۱۳) هستش که با ال نود همین مسیرها رو صدی ده (۱۰) طی میکنم.
یکی از مزیتهای جک نسبت به ال نود داشتن زنجیر تایم بجای تسمه تایم است که مالک را از دغدغه و هزینه تعویض تسمه تایم راحت میکند. بعلاوه جک دارای کروز کنترل، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، فرمان برقی، و مانیتور است که تندر ۹۰ فاقد آنهاست.
در کل جک از برخی جهات مثل راحتی و آپشن نسبت به ال نود سر تر هست اما در مورد عمر قطعات فعلا نمیتوانم نظری بدهم. و تندر ۹۰ در برخی زمینهها مثل مصرف کمتر و بازار بهتر خرید و فروش بهتر از جک است.
- مقایسه تندر ۹۰ و امویام ایکس ۲۲ پرو
- دریافت دفترچه راهنمای خودروی لاماری ایما
- تست و بررسی خودروی لاماری ایما توسط اسب بخار
- نکاتی که در تحویل خودروی صفر کیلومتر باید مد نظر داشت
- لاماری ایما یا دیگنیتی پرستیژ؛ کدامیک برتر هستند؟
- جداول رسمی مشخصات فنی خودروی لاماری ایما
- معرفی خودروی لاماری ایما + کاتالوگ
دیدگاهها
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.