تندر ۹۰ بهتر است یا جک جی ۴؟

تندر ۹۰ بهتر است یا جک جی ۴؟

مقایسه جک J4 و تندر ۹۰ توسط یک مصرف‌کننده

ال ۹۰ بهتر است یا جک جی ۴

سلام دوستان من هر دو ماشین را داشتم. ال نود را سال ۹۶ صفر خریدم و تا الان ۵۵۰۰۰ کیلومتر باهاش راه رفتم تو این مدت فقط یکبار برای گارانتی اولیه نمایندگی رفتم و این ماشین تا حالا هیچ خرجی جز بنزین و روغن برای من نداشته و این بدلیل کیفیت قطعات و مونتاژ مناسب پارس خودرو و طراحی اقتصادی این خودرو است.

الان دو ماهی میشه که JAC J4 صفر خریدم امیدوارم تجربه من به درد آن دسته از دوستانی که ال نود داشتن و در مورد جک تردید دارن بخوره. 

با توجه به نرمی فرمان برقی و فضای جادارتر و هماهنگی موتور و گیربکس و ترمز بهتر رانندگی با جک دلپذیرتر از ال نود است. اضافه کنم که جک جی ۴ دارای گیربکس CVT هست. در جک صدای موتور و بیرون خیلی کمتر از ال نود به گوش میرسد. تو این ماشین دسترسی به دکمه‌های شیشه بالابرها و ادوات بسیار راحت‌تر از ال نود هست. من به خاطر کوبش، لاستیک‌های ایرانی ماشین را با نمونه خارجی عوض کردم و بهبود حرکت تو دست اندازها کاملا واضح است.

مصرف سوخت جک تو شهر تهران صدی سیزده (۱۳) هستش که با ال نود همین مسیرها رو صدی ده (۱۰) طی می‌کنم.

یکی از مزیت‌های جک نسبت به ال نود داشتن زنجیر تایم بجای تسمه تایم است که مالک را از دغدغه و هزینه تعویض تسمه تایم راحت می‌کند. بعلاوه جک دارای کروز کنترل، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، فرمان برقی، و مانیتور است که تندر ۹۰ فاقد آنهاست.

در کل جک از برخی جهات مثل راحتی و آپشن نسبت به ال نود سر تر هست اما در مورد عمر قطعات فعلا نمی‌توانم نظری بدهم. و تندر ۹۰ در برخی زمینه‌ها مثل مصرف کمتر و بازار بهتر خرید و فروش بهتر از جک است.


۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی

وبلاگ تخصصی لاماری | LAMARI WEBLOG

وبلاگی برای انتشار اطلاعات و اخبار مربوط به خودروهای لاماری (LAMARI) محصول شرکت آرین پارس موتور

رفع مسئولیت:
اطلاعات ارائه شده در این وبلاگ با توجه و دقت فراوان جمع‌آوری و ارائه می‌گردد اما با اینحال تمام مسئولیت و ریسک استفاده از آنها بر عهده خواننده خواهد بود و نویسندگان این وبلاگ هیچگونه مسئولیتی در قبال عواقب استفاده از آن و هرگونه مشکلی بعدی را بر عهده نمی‌گیرند.
این وبلاگ ارتباطی با شرکت آرین پارس موتور ندارد.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
بایگانی