لاماری در صدر ارزیابی کیفی ISQI خودروهای سواری

لاماری در صدر ارزیابی کیفی ISQI خودروهای سواری

شرکت بازرسی ISQI بیشترین امتیاز را به لاماری ایما اختصاص داد.

طبق آخرین گزارشات شرکت بازرسی ISQI، لاماری ایما توانست با کسب امتیاز ۱۸/۳، در صدر جدول ارزیابی کیفی خودروهای سواری قرار گیرد و به عبارتی باکیفیت ترین خودروی داخلی شناخته شود.

لوگوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

بخش ارزشیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از سال ۱۳۷۲ تاکنون، مسئولیت ارزشیابی تمامی خودروهای ساخت داخل را بر عهده دارد. از سال ۱۳۹۴ روش ارزشیابی خودرو به صورت استاندارد ملی و به منظور افزایش رضایت مشتریان به کشف عیوب عملکردی بیشتر و تأثیر حداکثری ایرادات ایمنی در تعیین سطح کیفی خودروها، انطباق منطقی‌تر سطوح کیفی خودروها با نظرات مشتریان و مقایسه کیفی خودروها در کلاس‌های قیمتی مرتبط به خود طراحی و اجرا شده است.

در این روش خودروها مورد بازرسی قرار می‌گیرند و نتایج این ارزشیابی‌ها براساس نمره منفی اکتسابی از تلفیق دو روش آدیت و نیز شاخص‌های کاهنده کیفی مشخص و سطوح کیفی خودروها در حدود مجاز مصوب مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند و ضمن مقایسه با اهداف تعیین شده، جهت هر خودرو در پنج سطح قیمتی مختلف و با اختصاص یک تا پنج ستاره کیفی طبقه‌بندی و نتایج ارزشیابی‌ها به‌صورت ماهیانه به مراجع ذیربط، شرکت‌های خودروساز و رسانه ها ارسال می‌گردد.

لاماری ایما مشکی

به دنبال این رویه نیز این بار لاماری ایما، محصول آرین پارس موتور با کسب بیشترین امتیاز توانست در جایگاه اول خودروهای تولید و یا مونتاژ شده در داخل کشور قرار گیرد. توجه داشته باشید که رسیدن به چنین جایگاهی فقط به کیفیت کلی محصول مربوط نمی شود و کار تیمی کلی مجموعه اعم از گروه انتخاب محصول، پرسنل بخش مونتاژ، مدیریت هولدینگ و تیم پشتیبانی در کسب چنین موقعیتی بسیار دخیل اند.

منبع: اسب‌بخار

 


 

کیفیت لاماری و حواشی گلگیر آن

روش آب‌بندی خودروی لاماری ایما

کدام خودروها با لاماری ایما تشابه فنی دارند؟ (بخش نخست: سوبا ام ۴)

دریافت دفترچه راهنمای خودروی لاماری ایما

نتیجه تست تصادف لاماری ایما

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی

وبلاگ تخصصی لاماری | LAMARI WEBLOG

وبلاگی برای انتشار اطلاعات و اخبار مربوط به خودروهای لاماری (LAMARI) محصول شرکت آرین پارس موتور

رفع مسئولیت:
اطلاعات ارائه شده در این وبلاگ با توجه و دقت فراوان جمع‌آوری و ارائه می‌گردد اما با اینحال تمام مسئولیت و ریسک استفاده از آنها بر عهده خواننده خواهد بود و نویسندگان این وبلاگ هیچگونه مسئولیتی در قبال عواقب استفاده از آن و هرگونه مشکلی بعدی را بر عهده نمی‌گیرند.
این وبلاگ ارتباطی با شرکت آرین پارس موتور ندارد.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
بایگانی