ده هزارمین‌ لاماری ایما تولید شد

ده هزارمین‌ لاماری ایما تولید شد

شرکت آرین پارس موتور در روز چهارم دی ماه ۱۴۰۲ تولید ده هزارمین‌ لاماری ایما را جشن گرفت.

همان طور که می‌دانید شرکت آرین پارس موتور بیش از یک سال است که با تک محصول خود یعنی لاماری ایما توانسته بخش بزرگی از بازار کراس اوورهای صفر را برای خود کند. به بیانی دیگر لاماری ایما از ابتدا به واسطه پیشینه مثبت شرکت آرین پارس موتور در زمینه عرضه محصولات وارداتی و همچنین طراحی ظاهری جذابی که دارد، موفق شد تا مورد استقبال مردم قرار گیرد و به کراس اووری محبوب تبدیل شود.

شرکت آرین پارس موتور هم به مناسبت تولید ۱۰ هزارمین لاماری در سایت خمین، مراسمی برگزار کرد و موفق شدن در راستای رسیدن به چنین تیراژی را جشن گرفت. به این ترتیب می توان گفت آرین پارس موتور توانست با وجود مشکلات عدیده در زمینه تامین ارز و همچنین افت تیراژ تولید اکثر خودروسازان دولتی و خصوصی، تا به حال ۱۰ هزار دستگاه لاماری ایما تولید کند.

لاماری ایما آبی

لاماری ایما محصول شرکت آرین پارس موتور است. این خودرو نخستین محصول از برند لاماری در کلاس کراس اوور است که از پیشرانه ۱/۵ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی با حداکثر توان ۱۹۵ اسب بخار بهره می برد و حداکثر گشتاور آن به ۲۸۵ نیوتون‌متر می رسد که از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه wet یا خیس به محور جلو منتقل می‌شود.

از جمله تجهیزات ایمنی این کراس اوور می توان به کیسه‌های هوای جلو، جانبی، پرده‌ای، کنترل الکترونیکی پایداری ESC، کنترل کشش TCS ، کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سراشیبی و ترمز کمکی الکترونیکی اشاره کرد. لاماری ایما همچنین در بخش تجهیزات رفاهی به دو نمایشگر ۱۰/۲۵ اینچی، تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین عقب، کول باکس، تنظیم برقی صندلی راننده با تنظیم گودی کمر، ورود و استارت بدون کلید، سانروف پانورامیک و … مجهز شده است.

منابع:

lamari.ir

asbe-bokhar.com


سایر مطالب:

لاماری در صدر ارزیابی کیفی ISQI خودروهای سواری

روش آب‌بندی خودروی لاماری ایما

چرا عاشق خودروها می‌شویم؟

لاماری ایما، چت جی پی تی، ژاپن و هایکو!

تصاویر رسمی خودروی لاماری ایما LAMARI EAMA

۱ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

استان سمنان

۰۷ دی ۰۲ ، ۰۰:۴۸
مبارکه

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی

وبلاگ تخصصی لاماری | LAMARI WEBLOG

وبلاگی برای انتشار اطلاعات و اخبار مربوط به خودروهای لاماری (LAMARI) محصول شرکت آرین پارس موتور

رفع مسئولیت:
اطلاعات ارائه شده در این وبلاگ با توجه و دقت فراوان جمع‌آوری و ارائه می‌گردد اما با اینحال تمام مسئولیت و ریسک استفاده از آنها بر عهده خواننده خواهد بود و نویسندگان این وبلاگ هیچگونه مسئولیتی در قبال عواقب استفاده از آن و هرگونه مشکلی بعدی را بر عهده نمی‌گیرند.
این وبلاگ ارتباطی با شرکت آرین پارس موتور ندارد.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
بایگانی