اعلام عملکرد فروش لاماری در سال ۱۴۰۱ و برنامه سال ۱۴۰۲

اعلام عملکرد فروش لاماری در سال ۱۴۰۱ و برنامه سال ۱۴۰۲

آمار تولید رسمی سال ۱۴۰۱ شرکت آرین پارس موتور و برنامه آتی آن شرکت اعلام شد

لاماری ایما در انبار کارخانه آرین پارس موتور

به تازگی گزارش رسمی آمار تولید خودرو در سال ۱۴۰۱ توسط دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صمت منتشر شده و بر این اساس وضعیت فعالیت خودروسازان خصوصی در ۱۲ ماهه سال گذشته برای مونتاژ محصولات سواری مشخص شده است.

مطابق با این گزارش شرکت آرین پارس موتور با مونتاژ ۳ هزار و ۸۲۵ دستگاه خودروی لاماری ایما، در جایگاه پنجمین خودروساز خصوصی پرتیراژ در بحث محصولات سواری در سال ۱۴۰۱ قرار گرفته است.

برنامه سال ۱۴۰۲ شرکت آرین پارس موتور

امیر صرافی مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی شرکت آرین پارس موتور، در پی استقبال بازار از نخستین محصول تولیدی آن یعنی خودروی لاماری ایما، شرکت آرین پارس موتور برای پاسخ‌گویی به نیاز بازار در نظر دارد تا ظرفیت تولید خود را افزایش دهد.

در این رابطه امیر صرافی مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور اظهار داشته: برنامه تولید سال ۱۴۰۲ شرکت آرین پارس موتور به ۲۰ هزار دستگاه افزایش یافته است.

به گفته او، دو نسخه هیبرید و فول آپشن لاماری ایما در تابستان امسال به بازار عرضه خواهند شد و بنابراین این شرکت برنامه جدی برای افزایش تولید خود تا سقف ۲۰ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۲ را به وزارت صمت ارائه داده است.

مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور با اشاره به گسترش سبد محصولات این شرکت اعلام کرده است: به غیر از لاماری ایما، یک کراس‌اوور جدید در سگمنت B نیز امسال رونمایی خواهد شد که عرضه آن احتمالاً از سال ۱۴۰۳ آغاز می‌گردد.


سایر مطالب:

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی

وبلاگ تخصصی لاماری | LAMARI WEBLOG

وبلاگی برای انتشار اطلاعات و اخبار مربوط به خودروهای لاماری (LAMARI) محصول شرکت آرین پارس موتور

رفع مسئولیت:
اطلاعات ارائه شده در این وبلاگ با توجه و دقت فراوان جمع‌آوری و ارائه می‌گردد اما با اینحال تمام مسئولیت و ریسک استفاده از آنها بر عهده خواننده خواهد بود و نویسندگان این وبلاگ هیچگونه مسئولیتی در قبال عواقب استفاده از آن و هرگونه مشکلی بعدی را بر عهده نمی‌گیرند.
این وبلاگ ارتباطی با شرکت آرین پارس موتور ندارد.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
بایگانی