شرایط فروش لاماری ایما در طرح یکپارچه (اردیبهشت ۱۴۰۲)

شرایط فروش لاماری ایما در طرح یکپارچه (اردیبهشت ۱۴۰۲)

گروه صنعتی آرین‌پارس‌موتور و برند لاماری در جدیدترین شرایط اعلامی، کراس‌اوور لاماری ایما را ویژه متقاضیان طرح فروش یکپارچه عرضه می‌کند.

لاماری ایما رنگ سفید

بر اساس اعلامیه جدید، خودروی لاماری ایما با افزایش قیمت قابل توجه نسبت به سال قبل عرضه خواهد شد:

مدل خودرو قیمت جدید ویژه مصرف کننده (تومان) موعد تحویل
لاماری ایما ۱,۵۵۱,۰۰۰,۰۰۰ ۹۰ روز کاری

همانگونه که ملاحظه می‌شود عرضه لاماری ایما ویژه طرح فروش اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه خودرو به قیمت یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

پیش از این در اسفند سال ۱۴۰۱ شرکت آرین پارس موتور عرضه‌کننده خودروی لاماری ایما، اعلام کرده بود عرضه اسفند ماه ۱۴۰۱ لاماری ایما، آخرین عرضه این خودرو با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان بوده و دور بعدی فروش لاماری ایما، در سال ۱۴۰۲ با افزایش قیمت ۲۵ درصدی همراه خواهد بود. بدین ترتیب پیش بینی می‌شد لاماری ایما در سال جدید (۱۴۰۲) احتمالا با قیمت مصوب (قیمت پابه عرضه در بورس کالا) حدود یک میلیارد و ۲۲۶ میلیون تومان به بازار عرضه شود.

به هر حال، با توقف عرضه خودرو در بورس و الزام خودروسازان به عرضه محصولات خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو، قیمت لاماری ایما در سال ۱۴۰۲ از اعلامیه قبلی شرکت آرین پارس موتور نیز فراتر رفته و به یک میلیارد و ۵۵۱ میلیون تومان رسیده است.

در فراخوان اخیر از متقاضیان پذیرفته شده دعوت بعمل آمده تا جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوری به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ لغایت چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ به وب‌سایت شرکت لاماری مراجعه کرده و نسبت به انجام مراحل تکمیلی خرید خود اقدام نمایند.

لاماری ایما با ظاهر بسیار جذاب و بروز خود نسبت به سایر رقبای چینی توانسته نگاه مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند؛ تا جایی که در بازار امروز قیمت این خودرو به بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است. شنیده‌ها از شرکت آرین موتور حاکی از آن است مدیران لاماری مذاکرات خود را با برند مادر انجام داده و قصد دارند بزودی نمونه آپشنال لاماری ایما را به بازار عرضه نمایند.

 


سایر مطالب:

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی

وبلاگ تخصصی لاماری | LAMARI WEBLOG

وبلاگی برای انتشار اطلاعات و اخبار مربوط به خودروهای لاماری (LAMARI) محصول شرکت آرین پارس موتور

رفع مسئولیت:
اطلاعات ارائه شده در این وبلاگ با توجه و دقت فراوان جمع‌آوری و ارائه می‌گردد اما با اینحال تمام مسئولیت و ریسک استفاده از آنها بر عهده خواننده خواهد بود و نویسندگان این وبلاگ هیچگونه مسئولیتی در قبال عواقب استفاده از آن و هرگونه مشکلی بعدی را بر عهده نمی‌گیرند.
این وبلاگ ارتباطی با شرکت آرین پارس موتور ندارد.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
بایگانی