ظرفیت فروش لاماری ایما برای سال ۱۴۰۲ تکمیل شد

ظرفیت فروش لاماری ایما برای سال ۱۴۰۲ تکمیل شد

توضیحات مدیر فروش آرین پارس موتور در مورد عرضه لاماری در سال ۱۴۰۲:

علی موسوی خرم: تقاضای ثبت شده برای خودروی لاماری ایما در مرحله اول سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی بیش از ظرفیت فعلی تولید ما در سال ۱۴۰۲ است و برای همین و به جهت جلوگیری از ایجاد تعهدات معوق، برنامه‌ای برای اعلام شرایط فروش جدید نداریم.

به نقل از آخرین خودرو | علی موسوی خرم، مدیر فروش شرکت آرین پارس موتور، در گفت و گو با خبرنگار آخرین خودرو گفت: «با توجه به تقاضای ثبت شده برای تابستان، پاییز و زمستان ۱۴۰۲ برای لاماری ایما، شرکت آرین پارس موتور به دنبال آن است که تقاضای این دسته از مشتریان را تا پایان سال پاسخ دهد و به همین جهت در دوره دوم عرضه خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه حضور ندارد».

لاماری ایما

موسوی خرم ادامه داد: «با توجه به سیاست‌گذاری‌های فعلی، برنامه‌ای برای عرضه لاماری ایما تا پایان سال نداشته و تقاضای ثبت شده در پایان سال ۱۴۰۱ برای این خودرو در مرحله اول سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی بیش از ظرفیت فعلی تولیدمان در سال ۱۴۰۲ است و برای همین و به جهت جلوگیری از ایجاد تعهدات معوق، برنامه‌ای برای اعلام شرایط فروش جدید نداریم. لذا با توجه به تقاضای یاد شده، ظرفیت تولید سال جاری، و همچنین به جهت رعایت بیش از پیش خوش قولی در رفع تعهدات به مشتریان اعلام می‌کنم که آرین پارس موتور فعلا برنامه عرضه جدیدی برای خودروی لاماری ایما نداشته و تمام تمرکزمان این است که به تقاضای ثبت شده قبلی پاسخ دهیم».

مدیر فروش آرین پارس موتور در پایان گفت: «اگر در آینده شرایط بهتری حاصل شود و فرایند تامین قطعات منفصله و تولید تسهیل گردد، شاید بتوانیم شرایط لازم برای عرضه مجدد و مازاد بر تقاضای فعلی را فراهم نماییم. در صورتی که برنامه‌ای برای عرضه مجدد داشته باشیم، حتما به صورت رسمی و از طریق مراجع اطلاع رسانی این شرکت اعلام خواهیم کرد.»


سایر مطالب:

کدام خودروها با لاماری ایما تشابه فنی دارند؟

تست و بررسی خودروی لاماری ایما توسط اسب بخار

نکاتی که در تحویل خودروی صفر کیلومتر باید مد نظر داشت

اعلام عملکرد فروش لاماری در سال ۱۴۰۱ و برنامه سال ۱۴۰۲

شرایط فروش لاماری ایما در طرح یکپارچه (اردیبهشت ۱۴۰۲)

دریافت دفترچه راهنمای خودروی لاماری ایما

همه خودروهای دانگ فنگ در ایران

لاماری ایما فول آپشن و هیبرید

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی

وبلاگ تخصصی لاماری | LAMARI WEBLOG

وبلاگی برای انتشار اطلاعات و اخبار مربوط به خودروهای لاماری (LAMARI) محصول شرکت آرین پارس موتور

رفع مسئولیت:
اطلاعات ارائه شده در این وبلاگ با توجه و دقت فراوان جمع‌آوری و ارائه می‌گردد اما با اینحال تمام مسئولیت و ریسک استفاده از آنها بر عهده خواننده خواهد بود و نویسندگان این وبلاگ هیچگونه مسئولیتی در قبال عواقب استفاده از آن و هرگونه مشکلی بعدی را بر عهده نمی‌گیرند.
این وبلاگ ارتباطی با شرکت آرین پارس موتور ندارد.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
بایگانی