خلف وعده شرکت آرین پارس موتور

خلف وعده شرکت آرین پارس موتور

«بروزرسانی (نوروز۱۴۰۲): خوشبختانه شرکت آرین پارس موتور خودروهای لاماری را با مدل ۱۴۰۲ و زودتر از موعد، تحویل خریداران نمود»

تحویل خودروی ۱۴۰۲ با مدل ۱۴۰۱

بر اساس آنچه توسط شرکت آرین پارس موتور عرضه‌کننده خودروی لاماری ایما در حال انجام است این شرکت در اقدامی عجیب و خارج از رویه تصمیم دارد خودروهای سال ۱۴۰۲ را با مدل ۱۴۰۱ تحویل خریداران دهد.

عرضه ۵۵۰ دستگاه لاماری ایما در بورس کالا در تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۱

 

اطلاعیه عرضه لاماری ایما در بورس کالا - ۴ بهمن ۱۴۰۱

شرکت آرین پارس موتور در تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ اقدام به عرضه ۵۵۰ دستگاه خودروی لاماری ایما با قیمت ۹۸۱ میلیون تومان در بورس کالای ایران نمود که این خودروها همگی با حاشیه سود بالا (تقریبا ۱۰۰٪) به فروش رفتند.

حال به استناد قراردادی که شرکت آرین پارس موتور از طریق نمایندگی‌های خود برای خریداران خودروی لاماری ایما ارسال نموده است مشخص شده که این شرکت در اقدامی عجیب تصمیم دارد خودروهای قابل تحویلی در سال ۱۴۰۲ را با مدل ۱۴۰۱ تحویل خریداران دهد.

قرارداد ارائه شده توسط شرکت آرین پارس موتور

تحویل خودروها با مدل ۱۴۰۱ منجر به وارد شدن خسارت به خریداران خودرو از بابت کاهش قابل ملاحظه ارزش خودرو در بازار دست دوم شده و بعلاوه با کاهش مدت زمان تعهدات گارانتی شرکت آرین پارس موتور در قبال این خودرو به مدت یک سال، زیان مضاعفی را به خریداران تحمیل خواهد نمود.

این اقدام خلاف عرف و رویه شرکت آرین پارس موتور در حالی در شُرف انجام است که مطابق با اسناد اطلاعیه عرضه خودروی لاماری ایما در بورس کالا و پیوست‌های آن، این شرکت پیش از عرضه نسبت به اعلام این موضوع و شفاف‌سازی آن به متقاضیان اقدام نکرده بود. امری که در صورت انجام، مطمئنا باعث تغییر تصمیم متقاضیان خرید این خودرو بخصوص برای قیمت‌گذاری و رقابت بر سر آن می‌شد.

مواد ۱۴ و ۱۶ دستورالعمل معاملات بورس کالا

امید است مراجع نظارتی با بررسی دقیق موضوع و اقدام عاجل از پایمال شدن حقوق خریداران این خودرو و سلب اعتماد آنها به ساز و کارهای بورس کالا جلوگیری نمایند.

منبع: پدال

دانلود اطلاعیه عرضه مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ خودروی لاماری ایما در بورس کالا و پیوست‌های آن

*****

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی

وبلاگ تخصصی لاماری | LAMARI WEBLOG

وبلاگی برای انتشار اطلاعات و اخبار مربوط به خودروهای لاماری (LAMARI) محصول شرکت آرین پارس موتور

رفع مسئولیت:
اطلاعات ارائه شده در این وبلاگ با توجه و دقت فراوان جمع‌آوری و ارائه می‌گردد اما با اینحال تمام مسئولیت و ریسک استفاده از آنها بر عهده خواننده خواهد بود و نویسندگان این وبلاگ هیچگونه مسئولیتی در قبال عواقب استفاده از آن و هرگونه مشکلی بعدی را بر عهده نمی‌گیرند.
این وبلاگ ارتباطی با شرکت آرین پارس موتور ندارد.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
بایگانی